Komu możemy pomóc

Previous slide
Next slide

Dzieciom, młodzieży:

  • z trudnościami w uczeniu się,
  • mającym kłopoty z czytaniem, pisaniem, zapamiętywaniem, ortografią, koncentracją uwagi,
  • cierpiącym na nadpobudliwość psychoruchową,
  • w wieku przedszkolnym z grupy ryzyka dysleksji,
  • z trudnościami w nauce czytania i pisania (dysleksja, dysgrafia),
  • mającymi trudności z ortografią (dysortografia),
  • z trudnościami w uczeniu się matematyki (dyskalkulia),
  • o obniżonej sprawności umysłowej, osobom z pogranicza normy i upośledzenia,
  • o obniżonej samoocenie w wyniku długotrwałych niepowodzeń szkolnych.
  • Przeprowadzamy diagnozę wstępną w celu jak najtrafniejszego wyboru metod terapii.

    Diagnoza wstępna (ocena potrzeb edukacyjnych) nie jest równoznaczna z pełną diagnozą psychologiczno-pedagogiczną.

    Dla rodziców i nauczycieli:
    Porady, konsultacje, szkolenia.
    Forma zajęć:
    Najchętniej prowadzimy zajęcia indywidualne oraz w małych, dwuosobowych zespołach.
    Odbiorcy:
    Dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym – szkoła podstawowa, liceum. Bardzo pożądana jest stała współpraca z rodzicami.
    Miejsce:
    Terapia odbywa się w gabinecie lub – szczególnych przypadkach w domu pacjenta.