Komu możemy pomóc
Previous slide
Next slide
Dzieciom, młodzieży:
- z trudnościami w uczeniu się,
- mającym kłopoty z czytaniem, pisaniem, zapamiętywaniem, ortografią, koncentracją uwagi,
- cierpiącym na nadpobudliwość psychoruchową,
- w wieku przedszkolnym z grupy ryzyka dysleksji,
- z trudnościami w nauce czytania i pisania (dysleksja, dysgrafia),
- mającymi trudności z ortografią (dysortografia),
- z trudnościami w uczeniu się matematyki (dyskalkulia),
- o obniżonej sprawności umysłowej, osobom z pogranicza normy i upośledzenia,
- o obniżonej samoocenie w wyniku długotrwałych niepowodzeń szkolnych.
Przeprowadzamy diagnozę wstępną w celu jak najtrafniejszego wyboru metod terapii.
Diagnoza wstępna (ocena potrzeb edukacyjnych) nie jest równoznaczna z pełną diagnozą psychologiczno-pedagogiczną.
Dla rodziców i nauczycieli:
Porady, konsultacje, szkolenia.
Forma zajęć:
Najchętniej prowadzimy zajęcia indywidualne oraz w małych, dwuosobowych zespołach.
Odbiorcy:
Dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym – szkoła podstawowa, liceum. Bardzo pożądana jest stała współpraca z rodzicami.
Miejsce:
Terapia odbywa się w gabinecie lub – szczególnych przypadkach w domu pacjenta.